Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van ConsumentenClaim Helpcenter
  • Terug naar ConsumentenClaim.nl
  • Terug naar ConsumentenClaim.nl
  • FAQ's over de voorstellen van ASR/Aegon
  • FAQ's - Woekerpolisclaim
  • Voortgang schikkingen - Woekerpolisclaim
  • Aanmelden/inloggen
  • Claims
  • Stand van zaken claims
  1. ConsumentenClaim
  2. FAQ's over de Energieclaim
  3. Energieclaim

Energieclaim

  • Wat is er mis met het variabele energiecontract?
  • Hoe kan het dat dit wijzigingsbeding er is gekomen? Heeft Consumentenbond Claimservice zich hier niet tegen verzet?
  • Waarom nu pas een claim als dit al sinds 2017 speelt?
  • Hoe weet ik welke schade ik heb geleden?
  • Wat gaan stichting Consumenten Competition Claims, de Consumentenbond, ConsumentenClaim en Vereniging Eigen Huis doen?
  • Wat is het aandeel van de Consumentenbond, ConsumentenClaim en Vereniging Eigen Huis in deze claim?
  • Wie kunnen zich aanmelden?
  • Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Ik heb me al aangemeld bij een andere claim. Kan ik me toch bij jullie aanmelden?
  • Moet ik lid zijn of worden van de Consumentenbond en/of Vereniging Eigen Huis om mee te doen met de claim?
  • Wat kost deelname aan de Energieclaim?
  • Hoe kan ik mij afmelden?
  • Ik heb me al aangemeld bij het meldpunt van de Consumentenbond. Moet ik me nu opnieuw aanmelden bij de claim?
  • Hoe word ik op de hoogte gehouden van het verloop van deze claim?
  • Wie zijn de samenwerkende partijen?
  • Wat is de Consumentenbond Claimservice?
  • Kan een VvE zich aanmelden voor deze claim?
  • Ik heb een vast contract gehad, maar moest later overstappen op variabel. Kan ik ook meedoen met de claim?
  • Wat als ik verhuisd ben of van leverancier ben gewisseld?
  • Hoe kom ik erachter wat voor energiecontract ik heb (gehad)?
  • Wat gebeurt er met mijn gegevens na aanmelding?
  • Hoelang duurt het voor ik iets hoor?
  • Heb je een andere vraag over de Energieclaim?
Contact Privacy Disclaimer
© Copyright 2024