- Hoe weet ik of mijn toestel onder jullie claim valt?
- Ik heb meerdere kleurentelevisies en/of computerbeeldschermen gekocht. Kan ik mij met meerdere producten aanmelden?
- Is het serienummer vereist?
- Kan ik me nog aanmelden?
- Kom ik in aanmerking voor de Beeldbuisclaim?
- Moet het toestel nog in mijn bezit zijn om mee te kunnen doen?
- Moet ik de beeldbuis nog steeds in bezit hebben?
- Waarom gaat de boete die de kartelleden moeten betalen niet naar de gedupeerden?
- Waarom heeft de Europese Commissie de karteldeelnemers een boete opgelegd?
- Waarom werken ConsumentenClaim en de Consumentenbond samen?
- Wat gebeurt er nadat ik me heb aangemeld op de website?
- Wat is het verschil tussen de Beeldbuisclaim en de Televisieclaim?
- Wat is hoofdelijke aansprakelijkheid?
- Wat zijn de kosten om aan de Beeldbuisclaim mee te doen?
- Welk bedrag kan ik claimen?
- Welke bewijsstukken moet ik aanleveren voor mijn Beeldbuisclaim?
Beeldbuisclaim
Hier vind je de veelgestelde vragen over de Beeldbuisclaim