Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van ConsumentenClaim Helpcenter
  • Terug naar ConsumentenClaim.nl
  • Terug naar ConsumentenClaim.nl
  • FAQ's over de voorstellen van ASR/Aegon
  • FAQ's - Woekerpolisclaim
  • Voortgang schikkingen - Woekerpolisclaim
  • Aanmelden/inloggen
  • Claims
  • Stand van zaken claims
  1. ConsumentenClaim
  2. FAQ's over de schikking met Volkswagen (EA189-dieselmotoren)
  3. Schikking Volkswagen

Schikking Volkswagen

  • Ik ben al aangemeld bij ConsumentenClaim. Moet ik mij opnieuw aanmelden?
  • Hoe werkt het aanmeldproces?
  • Wie is Verita?
  • Tot wanneer kan ik mij aanmelden?
  • Wat gebeurt er als ik mij niet aanmeld of niet wil meedoen?
  • Welk bedrag ontvang ik?
  • Wie komt in aanmerking voor de schikking?
  • Ik had een leaseauto met een EA189-dieselmotor. Kan ik ook meedoen?
  • Welke auto’s (motoren) komen niet in aanmerking voor de schikking?
  • Ik heb (of had) een dieselauto. Hoe weet ik welke motor ik heb (gehad)?
  • Mijn auto kreeg een software-update. Kan ik ook meedoen?
  • Ik heb geen EA189-dieselmotor maar een andere dieselmotor. Kan ik mij nog aanmelden?
  • Ik heb een andere vraag
  • Wanneer ontvang ik mijn vergoeding?
Contact Privacy Disclaimer
© Copyright 2024